ponedjeljak, 25. srpnja 2011.

Peti malonogometni turnir-Novo Selo 24.7.2011.

Dana 24.07.20011.godine održan je peti malo nogometni turnir u Novom Selu. Posjećenost publike, i ekipa za prijavu bila je dobra za ove prilike, organizator je zadovoljan.
Natjecalo se 12 momčadi, iz Bosne i Hercegovine i Republike Hrvatske. Ukupno odigrano je 17 utakmica na dva terena. Na 17 utakmica bilo je 63 gola.

Prvo mjesto osvojila momčad, "Drvo Promet" iz Slavonskog Broda
Drugo mjesto osvojila momčad, "Bosna Višnjik" iz Donjeg Višnjika
Treće mjesto osvojila momčad, "Vrela" iz Donjih Vrela
Također podijeljene pojedinačne nagrade za najboljeg: vratara, igrača ferplej momčad.








Momčad NK Ukrina - Novo SeloVoditelj momčadi Goran Pranjić, prvo mjesto, momčad "Drvo Promet" SL.BrodMomčad "Bosna Višnjik" Donji VišnjikMomčad Hajduk - Sjekovac






2 komentara:

Mato kaže...

Izvješće je netpotpuno sa turnira u Novom Selu.Pozdrav OPACAK.

Tomislav Odobašić kaže...

Kolega, Opačak, ja imam zadaću koju sam si sam dao, da izvješćujem službeni dio turnira, a za ostalo niti sam odgovoran, niti me zanima.